Links


 Start

 Wat

 Hoe

 Wie

 Waar

Privacy verklaring

Aanmelden

  Contact informatie



   Geestbrugweg 107

   2281 CJ Rijswijk

   tel: 070 514 2414

Meer contact

  Lidmaatschappen


   LvE

   ROEP

   NVRG

   psycholoogdirect.nl

   vereniging EMDR

   NVVP

PSYCHOLOGENPRAKTIJK

Design by Conuco Design
Start

Kosten


VGZ


Geachte mevrouw, meneer,


Hierbij informatie omtrent de zorgverzekeraar en de door ons aangeboden zorg.

Wij krijgen ieder jaar een budget toegewezen van de zorgverzekeraars, en binnen dit budget kunnen wij cliënten behandelen. Het budget dat wij van VGZ hebben gekregen voor dit jaar is op, wat inhoudt dat wij in principe geen nieuwe cliënten kunnen aannemen dit jaar. Dit geldt ook voor cliënten die hier in behandeling zijn geweest en waarvan het behandeltraject is afgerond, er kan momenteel geen nieuw traject worden gestart.

Wij hebben bij VGZ om verhoging van het budget gevraagd en krijgen daar hopelijk volgende week bericht over of dit wordt toegewezen of niet.

Indien wij geen extra budget krijgen houdt dit in dat u dit jaar niet bij ons in zorg kan komen. Wij vinden dit zelf ook zeer vervelend en doen dan ook erg ons best om hier iets aan te doen, maar wij zijn hierin afhankelijk van de verzekeraar. Als wij wel extra budget krijgen kunt u wel in zorg komen. Indien u hiervan op de hoogte gehouden wenst te worden horen wij dat graag.


Wij raden u aan contact op te nemen met het zorgteam van VGZ (088 - 131 16 11), zij kunnen u vertellen welke praktijken in de omgeving momenteel nog wel budget hebben en waar u terecht kunt. In 2019 hebben wij weer nieuw budget, mocht u dan bij ons in behandeling willen komen kunt u contact met ons opnemen.


Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.




Menzis


Geachte mevrouw, meneer,


Hierbij informatie omtrent de zorgverzekeraar en de door ons aangeboden zorg.

Wij krijgen ieder jaar een budget toegewezen van de zorgverzekeraars, en binnen dit budget kunnen wij cliënten behandelen. Het budget dat wij van MENZIS hebben gekregen voor dit jaar is op, wat inhoudt dat wij in principe geen nieuwe cliënten kunnen aannemen dit jaar. Dit geldt ook voor cliënten die hier in behandeling zijn geweest en waarvan het behandeltraject is afgerond, er kan momenteel geen nieuw traject worden gestart. Wij vinden dit zelf ook zeer vervelend en doen dan ook erg ons best om hier iets aan te doen, maar wij zijn hierin afhankelijk van de verzekeraar.


Een uitzondering geldt voor mensen die verzekerd zijn bij MENZIS met een restitutiepolis. Indien u een restitutiepolis heeft kunt u wel in zorg komen bij ons.


Wij raden u aan contact op te nemen met het zorgteam van MENZIS (088-2224242), zij kunnen u vertellen welke praktijken in de omgeving momenteel nog wel budget hebben en waar u terecht kunt. In 2019 hebben wij weer nieuw budget, mocht u dan bij ons in behandeling willen komen kunt u contact met ons opnemen.


Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



CZ

Geachte mevrouw, meneer,


Hierbij informatie omtrent de zorgverzekeraar en de door ons aangeboden zorg.

Wij krijgen ieder jaar een budget toegewezen van de zorgverzekeraars, en binnen dit budget kunnen wij cliënten behandelen. Het budget dat wij van CZ hebben gekregen voor dit jaar is op, wat inhoudt dat wij in principe geen nieuwe cliënten kunnen aannemen dit jaar. Dit geldt ook voor cliënten die hier in behandeling zijn geweest en waarvan het behandeltraject is afgerond, er kan momenteel in principe geen nieuw traject worden gestart. Wij vinden dit zelf ook zeer vervelend en doen dan ook erg ons best om hier iets aan te doen, maar wij zijn hierin afhankelijk van de verzekeraar.


U kunt contact opnemen met het zorgteam van CZ. Zij kunnen u een toestemmingsbrief geven waardoor u alsnog bij ons in behandeling kunt komen dit jaar. U kunt bij CZ aangeven dat u graag toestemming wilt omdat u hier in zorg wilt komen en het dus gaat om een nieuw traject /een traject heeft afgerond hier en er een nieuw traject nodig is met een nieuwe diagnose / een ‘basistraject’ (BGGZ) heeft afgerond hier en er als vervolg een ‘specialistisch traject’ (SGGZ) nodig is.

Indien u schriftelijk toestemming van CZ heeft ontvangen kunt u alsnog bij ons in behandeling komen. Zonder deze toestemming kan dit helaas niet en raden wij u aan bij uw zorgverzekeraar te informeren welke praktijken in de omgeving momenteel nog wel budget hebben en waar u terecht kunt. In 2019 hebben wij weer nieuw budget, mocht u dan bij ons in behandeling willen komen kunt u contact met ons opnemen.


Telefoonnummer zorgteam

CZ: 013-5949110

Delta Lloyd: 013-5938225

OHRA: 013-5938002



Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


DSW


Geachte mevrouw, meneer,


Hierbij informatie omtrent de zorgverzekeraar en de door ons aangeboden zorg.

Wij krijgen ieder jaar een budget toegewezen van de zorgverzekeraars, en binnen dit budget kunnen wij cliënten behandelen. Het budget dat wij van DSW hebben gekregen voor dit jaar is op, wat inhoudt dat wij in principe geen nieuwe cliënten kunnen aannemen dit jaar. Dit geldt ook voor cliënten die hier in behandeling zijn geweest en waarvan het behandeltraject is afgerond, er kan momenteel geen nieuw traject worden gestart. Wij vinden dit zelf ook zeer vervelend en doen dan ook erg ons best om hier iets aan te doen, maar wij zijn hierin afhankelijk van de verzekeraar.


Wij raden u aan contact op te nemen met het zorgteam van DSW (010 2 466 466), zij kunnen u vertellen welke praktijken in de omgeving momenteel nog wel budget hebben en waar u terecht kunt. In 2019 hebben wij weer nieuw budget, mocht u dan bij ons in behandeling willen komen kunt u contact met ons opnemen.


Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.